Catrice Feathered Fall – Lipgloss + eyeliner

Catrice Feathered Fall

Gister liet ik je al 2 aankoopjes van de Catrice Feathered Fall collectie zien, de nagellakjes. Vandaag laat ik je mijn 2 andere aankopen zien, de liquid eyeliner en de Morphing lipgloss. Beauties van producten die ik deze herfst veel zal gaan gebruiken. Wat mij betreft is deze collectie echt een schot in de roos, zoals ik al zei, eeuwig zonde dat deze collectie alleen in Duitsland verkrijgbaar is.

Nieuwsgierig naar de eyeliner en de lipgloss? Klik snel verder!

Catrice Feathered Fall (2)

Je ziet eigenlijk al aan de verpakking dat dit geen standaard lipgloss en eyeliner zijn. De lipgloss “verraad” in de verpakking al hoe mooi hij is, en ook de dop van de liquid eyeliner geeft een voorproefje. Dit beloofd wat!

Catrice Feathered Fall Morphing Lipgloss (2)

De Morphing Lipgloss (Co1 Golden Plum-e) zit in een mooie en stevige kunststof huls. Omdat hij doorschijnend is zie je gelijk wat je krijgt. Glitters! Niet te veel overigens, en goed draagbaar! Bovenop de huls en op de dop zit een grote veer gedrukt. Ze hadden van mij de lipgloss geen kleurnummer hoeven geven, er zit maar 1 in deze collectie, en “Morphing” dekt wat mij betreft waar deze gloss voor staat.

Catrice Feathered Fall Morphing Lipgloss (3)

De applicator van de lipgloss ziet er goed uit en is fijn in gebruik. Je ziet het slecht op de foto, maar het is zo’n applicator met een gleufje er in waar de gloss in blijft zitten. Je kunt op deze manier de gloss mooi gedoseerd aanbrengen. De stopper doet prima zijn werk, de buitenkant van de applicator blijft goed schoon.

Catrice Feathered Fall Morphing Lipgloss

Het is jammer dat een foto bijna nooit de echte schoonheid van een product weergeeft. Deze foto komt het meest in de buurt, maar doet hem geen eer aan. De gloss zelf heeft een mooi warm kleurtje, hij neigt een beetje naar baksteenrood. Een prachtig kleurtje voor in de herfst! In de gloss zitten allerlei kleine glitters in prachtige kleuren. Ik zie rood, blauw, paars, zilver en goud. Samen zorgen deze fijne glitters voor een mooi effect, zowel op kale lippen als over een lipstick heen. Voor mij een nieuwe liefde!

Catrice Feathered Fall Liquid Eyeliner (2)

De verpakking van de liquid eyeliner (C01 Peacocktail) ziet er ook goed uit. Wederom een mooie strakke huls en een dop dit al een voorproefje van de inhoud geeft. Verder geen poespas, en ook geen verenprint op de verpakking.

Catrice Feathered Fall Liquid Eyeliner (3)

De eyeliner heeft echt een ongelooflijk dun maar wel heel stevig kwastje. En dat werkt geweldig! Je kunt er een superdun lijntje mee maken, en dat is waar ik van hou. Ook voor de eyeliner doet de stopper zijn werk goed, er zit precies de juiste hoeveelheid op het kwastje.

Catrice Feathered Fall Liquid Eyeliner

Het effect van de eyeliner is prachtig. Links heb ik de eyeliner op de kale huid gebruikt, wat een prachtig duochrome-effect geeft. Ken je MAC Blue Brown Pigment? Dat effect. De eyeliner zelf is paars-bruin van kleur, het blauwe effect komt van de glitters.
Op een zwarte ondergrond krijg je een ander effect. Ik vind het effect op de kale huid het mooist moet ik eerlijk zeggen, op zwart is het duochrome-effect weg. De eyeliner lijkt nu meer op een metallic-blauwe eyeliner. Ook dit is een item wat ik in ieder geval veel zal gaan gebruiken!

Ik ben ook met deze aankoopjes erg blij! De lipgloss is prachtig, en ook de eyeliner is een favoriet!

Voor de lipgloss heb ik €3,49 betaald voor 15 ml product. De eyeliner kostte €3,79, hiervoor krijg je 3 ml product.

Wat vind jij van deze collectie? Zou jij ook graag meer Catrice collecties in Nederland zien?

Leave a comment